Reklamu je v súčasnosti (s nástupom internetu) možné prezentovať skutočne rôznymi formami. Niektoré formy reklamy sú platené, iné organické, niektoré vyjdú viac, iné menej. Niektorých význam možno zaniká, iné sa naopak tešia nestarnúcej popularite a sú z finančného hľadiska naozaj výhodné. Nálepky sú skvelým príkladom takejto výhodnej a prakticky nemennej formy.
Za svoje hovorí tiež fakt, že ich vidíme prakticky na každom kroku, výnimku netvorí ani umiestnené logo, respektíve reklama nalepená na automobile.
- Ide o klasiku, akú vidíme pomerne často, pritom v tomto prípade vravíme o finančne prístupnejšom, za to však efektívnom zviditeľnení. Takúto formu reklamy si automaticky všimne množstvo ľudí aj bez toho, aby museli niekam kliknúť či niekam sa presmerovať.
Samozrejme je dôležité vybrať správny a dobre viditeľný motív. Prevedenie by malo byť atraktívne, ale zrozumiteľné, okrem vášho loga môže obsahovať tiež kontakt (tel.číslo, web, alebo adresu kamennej predajne). Prípadne môže byť pod logom výstižné motto alebo krátky popis. To už je však všetko individuálna záležitosť. Ide skrátka o to, aby sa z auta stal efektívny billboard.
Zrejme už vopred tušíte, že nálepka alebo fólia umiestnená na aute dokáže byť citlivá a v prípade amatérskeho nalepenia ktovie, koľko vydrží. Aj v tomto smere je preto lepšie zveriť prácu do rúk skúseným odborníkom, ktorí sa potlačou a zhotovovaním grafických motívov zaoberajú. V neposlednom rade vám môžu pomôcť z navrhnutím, tvarom, veľkosťou,… a funkčným umiestnením na to správne miesto.
Reklama s dlhodobým potenciálom
Akonáhle bude reklama umiestnená na vašom aute, stáva sa pravidelnou súčasťou každého, kto si vaše auto (a konkrétny nápis) všimne. Takáto forma reklamy nezanikne len tak zo dňa na deň a dokonca nebude odsunutá konkurenciou. Tento fakt ako aj cenová prístupnosť sú dôvodom, prečo sa konkrétny štýl reklamy môže tešiť obľúbenosti aj v súčasnosti a v blízkej budúcnosti.